Eugeniusz Kovalenko

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz
Żytomierskiego Uniwersytetu Państwowego im. Iwana Franki, gdzie
uzyskał tytuł magistra zarówno w zakresie kognitywistyki, jak i psychologii.


Posiada bogate doświadczenie w pracy z osobami w różnych kategoriach wiekowych. Praktykę zawodową odbywał w placówkach medycznych, telefonie zaufania czy ośrodkach pomocy społecznej. Prowadził również prywatną praktykę terapeutyczną. Stale doskonali się poprzez udział w psychoterapeutycznych szkoleniach certyfikowanych, takich jak II stopień Instytutu Terapii Gestalt. M


Oferuje specjalistyczną pomoc psychologiczną w zakresie różnorodnych problemów psychicznych i emocjonalnych: praca z zaburzeniami nastroju, nerwicą lękową, zaburzeniami lękowymi, autoagresją oraz chorobami psychosomatycznymi. Ponadto, specjalizuje się w pracy z histerią, lękami, zaburzeniami psychicznymi,
problemami w relacjach międzyludzkich oraz zaburzeniami zachowania.


Poza pracą zawodową interesuje się muzykoterapią, grą na instrumentach muzycznych oraz aktywnie spędza wolny czas.


Uważa, że holistyczne podejście do życia, które obejmuje zarówno pracę zawodową, jak i rozwijanie swoich pasji oraz zainteresowań, jest kluczem do harmonijnego funkcjonowania.

Jakob Proch

Obszary specjalizacji:

  • wsparcie w radzeniu sobie z uzależnieniami behawioralnymi,
  • wsparcie w radzeniu sobie z niskim poczuciem własnej wartości,
  • treningi radzenia sobie z trudnymi emocjami i myślami,
  • rozwijanie umiejętności asertywności oraz radzenie sobie ze stresem.

Ukończył psychologię o specjalności kliniczna na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu.

Odbył szkolenia z zakresu:

  • Praktyczne metody pracy z traumą relacyjną (trauma typu II) u dzieci i nastolatków
  • Ocena symptomów depresji u dzieci i młodzieży za pomocą kwestionariuszy CDI 2
  • Konceptualizacja przypadku i pomoc psychologiczna w pracy z dorosłymi – kurs dla początkujących psychologów
    • Samouszkodzenia u dzieci i młodzieży – jak pracować jako psycholog lub psychoterapeuta?

Współpracuje z prywatnym gabinetem terapeutycznym Psychologia Relacji z Rodziną prowadzonym przez mgr Annę Proch-Lendzion. Współprowadził warsztaty pt. „HejTy – reaguj!” – profilaktyka radzenia sobie z „hejtem” wśród młodzieży dla fundacji Pro Europa.

Najbliższe w terapii jest mu podejście poznawczo-behawioralne oraz terapii schematów.

Preferowane formy pracy to terapia indywidualna.

Może prowadzić konsultacje psychologiczne w języku angielskim.

Barbara Jackowiak-Szpala

Najbliższe w terapii jest dla niej podejście psychodynamiczne. Swoją pracę opiera na budowaniu relacji z pacjentem oraz indywidualnym podejściu. Jako niezbędny element skutecznej terapii traktuje nawiązanie współpracy z rodzicami, opierającej się na wspólnym zaufaniu.

Jest absolwentką jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Kaziemierza Wielkiego oraz podyplomowego Przygotowanie Pedagogicznego.

Ukończyła szkolenie z Zakresu Podstaw Psychoterapii Psychoanalitycznej Dzieci i Młodzieży w Ośrodku Edukacji Psychoanalitycznej w Warszawie. Ponadto ukończyła roczny kurs “Wstęp do Psychoterapii Psychoanalitycznej” w Psychoanalitycznej Szkole Psychoterapii w Trójmieście. Uczestniczyła w rocznym seminarium “Praca z Adolescentami i Młodymi Dorosłymi w Ujęciu Psychoanalitycznym”, organizowanym przez Instytut Studiów Psychoanalitycznych im. Hanny Segal.

Współpracuje z Pracownią Wspierania Rozwoju AiM, gdzie prowadzi konsultacje i terapię dla dzieci oraz konsultacje dla rodziców. Prowadzi również prywatny gabinet w Toruniu.

Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidulnej oraz grupowej.

Monika Konieczna

Obszary pracy:

  • poradnictwo psychologiczne dla rodziców
  • budowanie relacji rodziców z dzieckiem
  • wsparcie w sytuacji okołorozwodowej
  • kształtowanie poczucia własnej wartości
  • rozwijanie umiejętności społecznych
  • trudności emocjonalne
  • trudności w relacjach i komunikacji

Ukończyła pedagogikę na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz psychologię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwentka podyplomowego studium profilaktyki społecznej i resocjalizacji na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.

W swojej pracy wykorzystuje Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniach – ukończyła I i II stopień TSR, praktykuje metodę Kids’Skills. Rozpoczęła szkolenie podstawowe Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej organizowane przez Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej w Poznaniu.

Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej.  

Swoją wiedzę oraz umiejętności wzbogaca poprzez udział w szkoleniach i konferencjach.

Pracę zawodową rozpoczęła w 2002r., wcześniej zdobywając doświadczenie w działalności wolontarystycznej na rzecz dzieci i młodzieży. Na swojej ścieżce zawodowej praktykowała w obszarze terapeutycznym, diagnostycznym oraz interwencyjnym. W Ośrodku RemedisPRO pracuje z dziećmi i młodzieżą.

Anna Maria Wiśniewska

Psycholożka i certyfikowana trenerka TUS. Ukończyła 5-letnie studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu o specjalności neuropsychologia.

Pracuje z młodzieżą, prowadzi konsultacje indywidualne oraz grupy wsparcia, a także Treningi Umiejętności Społecznych (TUS).

Zakres jej pracy z nastolatkami obejmuje m.in. wsparcie w radzeniu sobie z niskim poczuciem własnej wartości, treningi radzenia sobie z trudnymi emocjami i myślami, rozwijanie umiejętności asertywności oraz radzenie sobie ze stresem. Wspiera młodych ludzi w ich procesie rozwoju osobistego oraz społecznego.

Ukończone szkolenia:

  • „Konceptualizacja przypadku i pomoc psychologiczna w pracy z dorosłymi – kurs dla początkujących psychologów”
  • „Niezgodność płciowa, transpłciowość i niebinarność – co trzeba wiedzieć w 2023 roku?”
  • „Trudna droga do wewnętrznego dziecka – tryby radzenia sobie i obrony w terapii”
  • „Praktyczne metody pracy z traumą relacyjną (traumą typu II) u dzieci i nastolatków”
  • „Prawo dla psychologów i psychoterapeutów w pigułce – jak stosować w praktyce przepisy prawa?”
  • „Samouszkodzenia u dzieci i młodzieży – jak pracować jako psycholog lub psychoterapeuta?”
  • „Interwencja kryzysowa – jak pracować z osobą, która dotknęła nagła tragedia?”
  • „Jak pracować z ciałem w psychoterapii traumy? Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów”
  • „Ocena symptomów depresji u dzieci i młodzieży za pomocą kwestionariuszy CDI 2”
  • „Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3”
  • „Jak okiełznać grupę? Sprawdzone sposoby na TUS”
  • „Jak pracować z nastolatkami metodą TUS? Wskazówki, porady, pomoce”
  • „Sposoby na 5 najczęstszych problemów w pracy z dziećmi”
  • „Przemoc rówieśnicza w szkole. Jak unikać eskalacji konfliktów i wspierać uczniów?”
  • „Praca terapeutyczna z dzieckiem, które doświadczyło traumy związanej z ciałem”
  • „Jak budować poczucie stabilności u dziecka, które doświadczyło w swoim życiu niemal tylko niestabilności?”

Uzyskała certyfikaty:

  • „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I i II stopnia”
  • „Nastolatki LGBT+ w spektrum autyzmu”
  • „Jak być terapeutą/terapeutką LGBT+ friendly?”

Najbliższe w terapii jest jej podejście systemowe, poznawczo-behawioralne oraz terapii schematów.

Odbyła praktyki w trakcie studiów w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze oraz w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Toruniu.

Współpracuje z prywatnym gabinetem terapeutycznym Psychologia Relacji z Rodziną prowadzonym przez mgr Annę Proch-Lendzion.

Prowadziła warsztaty z psychologiem dla fundacji Pro Europa pt. „HejTy – reaguj!” – profilaktyka radzenia sobie z „hejtem” wśród młodzieży.

Aleksandra Żaczek

Obszary specjalizacji:
• zaburzenia rozwoju
• zaburzenia rozwoju seksualnego dzieci i młodzieży
• edukacja seksualna

Ukończyła 5-letnie studia magisterskie z psychologii (specjalność neuropsychologia) na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz 2-letnie studia podyplomowe z Seksuologii Klinicznej – Opiniowanie, Edukacja, Terapia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Ponadto ukończyła III – stopniowy kurs „Terapia behawioralnia dzieci z autyzmem” zorganizowany przez IWRD w Gdańsku oraz podstawowe szkolenie I stopnia „Terapia Biofeedback EEG oraz analiza QEEG w zastosowaniach klinicznych oraz treningu szczytowej wydajności” zorganizowane przez Akademia Biofeedback EEG.

Obecnie odbywa staż w Psychologiczno-Seksuologicznym Ośrodku Rozwoju i Terapii PORT w Poznaniu.
Wcześniej odbyła staż w ośrodku mediacyjnym Fundacji Pracownia Dialogu w Toruniu.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w Szkole Podstawowej nr 2 w Inowrocławiu oraz jako psycholog szkolny w Zespole Szkół im. Władysława Łokietka w Inowrocławiu.
W tej chwili pracuje w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w Toruniu jako psycholog szkolny.

Najbliższe w terapii jest jej podejście poznawczo-behawioralne.
Preferowane formy pracy to terapia indywidualna.

Aneta Stawiszyńska-Biarda

Obszary specjalizacji:

  • praca z osobami zmagającymi się z negatywnymi przekonaniami na swój temat, szukającymi wsparcia we wzmocnieniu samooceny i poczucia własnej wartości
  • pomoc w przechodzeniu przez trudne momenty w życiu i identyfikacji potencjalnych sposobów poradzenia sobie z emocjonalnym dyskomfortem
  • praca z osobami chcącymi rozpoznać, zrozumieć i konstruktywnie wyrażać swoje emocje
  • praca z osobami, które zauważają u siebie oznaki wypalenia zawodowego.

Ukończyła psychologię (specjalność społeczno-środowiskowa) i filologię romańską (specjalność tłumaczenia) na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych (język francuski).

Absolwentka studiów podyplomowych Psychologia Zarządzania na WSB w Toruniu.

Uczestniczy w cyklu szkoleń z Terapii Schematów prowadzonych przez dr Olgę Olszewską w Centrum Psychoterapii i Poradnictwa Phanari.

Doświadczenia zawodowe zdobywała m.in.:

  • W trakcie praktyk w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Młodzieży w Toruniu
  • W ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Remedis PRO w Toruniu jako stażystka na Oddziale Dziennym Leczenia Zaburzeń Nerwicowych, Behawioralnych i Osobowościowych

Uczestniczyła w następujących szkoleniach i kursach:

  • Ukończyła szkolenie „MMPI®-2 – Stosowanie i interpretacja Minnesockiego Wielowymiarowego Inwentarza Osobowości® – 2” (organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie)
  • Uzyskała uprawnienia do posługiwania się Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 (organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku)
  • Ukończyła szkolenie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach I stopnia (organizowanej przez  Centrum Rozwiązań w Toruniu)
  • Uzyskała certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych TUS SST
  • Jest aktywnym słuchaczem szkoleń organizowanych przez Szkołę Psychoterapii Dialog, uczestniczyła m.in. w takich szkoleniach jak: „Jak pracować z pacjentem, który ma do podjęcia kluczową decyzję życiową? Sesja prowadzona przez Irvina Yaloma”, „Jak pracować z wysokofuncjonującą osobą uzależnioną, nie będąc terapeutą uzależnień?”, „Najnowsze sposoby rozumienia żałoby przydatne w pracy z pacjentem”. 

W pracy najbliższy jest jej nurt poznawczo-behawioralny (z uwzględnieniem trzeciej fali, zwłaszcza terapii akceptacji i zaangażowania oraz terapii schematów).

Może prowadzić konsultacje psychologiczne w języku francuskim.

Anna Olszewska

Obszary specjalizacji:
• terapia indywidualna dzieci i młodzieży,
• trudności okresu dojrzewania,
• zaburzenia nastroju
• regulacja emocji,
• trudności adaptacyjne,
• problemy wychowawcze,
• techniki relaksacyjne,
• wsparcie i edukacja opiekunów,
• choroby psychosomatyczne
• diagnoza neuropsychologiczna dorosłych,
• terapia dorosłych z deficytami funkcji poznawczych

Pracuje w nurcie eklektycznym z elementami podejścia poznawczo-behawioralnego oraz humanistycznego.


Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika (2015) oraz psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie (2016).
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii zajęciowej (SKK Toruń 2018).
Obecnie realizuje studia podyplomowe na kierunku psychoterapia poznawczo-behawioralna prowadzone przesz Szkołę Psychoterapii Crescentia.
Jest w trakcie certyfikacji specjalistycznego kursu metody TRE (Tension and Trauma Releasing Exercises).


Odbyła staże mi.in. w Szpitalu Tworkowskim (Warszawa), Stowarzyszeniu Stowarzyszeniu Dom Sue Ryder (Bydgoszcz) Centrum Edukacji i Terapii Punkt Przedszkolny Zdobywcy (Toruń).
Pracowała w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym im. ks. Jerzego Popiełuszki w Toruniu oraz Środowisko-wym Domu Samopomocy w Golubiu-Dobrzyniu. Ma doświadczenie w pracy jako psycholog w szkołach po-nadpodstawowych.
Obecnie prócz pracy w NZOZ Remedis współpracuje z Niepublicznym Przedszkolem Terapeutycznym w Kowalewie Pomorskim. Prowadzi również prywatną praktykę terapeutyczną w Toruniu i Golubiu -Dobrzyniu.


Preferowane formy pracy: terapia indywidualna, rodzinna, młodzież, dorośli.


W pracy najczęściej spotyka się z trudnościami w zakresie dostosowania społecznego, zaburzeń nastroju, trudności w zakresie regulacji emocji i kontaktów społecznych, zaburzeniami lękowymi i depresją.


Prywatnie fanka saunowania, sportów wodnych i wycieczek w nieznane.

Maja Rosińska

Obszary specjalizacji:
• praca z dziećmi w wieku 0-13 lat
• trudności okresu okołoporodowego (praca z kobietami, mężczyznami i parami razem)
• poradnictwo dla par
• wczesne wspomaganie rozwoju
• praca w diadzie matka-niemowlę

Pracuje w nurcie psychodynamicznym, psychoanalitycznym.

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy o specjalności wspomaganie rozwoju. Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych z psychologicznej opieki okołoporodowej.

Ukończyła szkolenia:
“Baby blues. Depresja poporodowa. Strata okołoporodowa“,
“Wsparcie w kryzysach okołoporodowych“,
“Odstawienie od piersi z perspektywy psychologicznej”,
“Pracja z parami w kryzysie niepłodności”,
“Doświadczenie aborcji i terminacja ciąży”,
“Jak pracować z osobami, które doświadczyły okołoporodowej straty dziecka”,
“Trauma porodowa. Perspektywa psychologiczna”,
“Pacjentka w ciąży i połogu – 10 trudności i 10 strategii pracy terapeutycznej”,
“Psychorysunek w pracy terapeutycznej”,
“FAScynujący świat – charakterystyka i metody pracy z dziećmi z alkoholowym zespołem płodowym“
“Rozpoznawanie i różnicowanie załościowych zaburzeń rozwoju u dorosłych.“,
“Jak pracować z dorosłymi pacjentami z ze spektrym autyzmu“.

Preferowane formy pracy:
• konsultacje i wsparcie dzieci, dorosłych i par,
• psychoedukacja,
• poradnictwo,
• diagnoza psychologiczna

Jest członkiem fundacji Share The Care i Mama Na Huśtawce.
Swoją pracę poddaje superwizji psychoanalitycznej u Aleksandry Wierzejewskiej.

Uczy się języka migowego, by wspierać również pacjentów Głuchych i niedosłyszących. Pracuje także z pacjentami w języku angielskim.

Elżbieta Ciesielska

Obszary specjalizacji:

  • terapia i konsultacje indywidualne dot. dzieci od 12 roku życia i młodzieży (za zgodą rodziców) oraz dorosłych
  • psychoedukacja w nurcie poznawczo – behawioralnym, porozumienia bez przemocy
  • trudności emocjonalne
  • trudności w nauce / w szkole; problemy wychowawcze; problemy z zachowaniem dziecka\
  • trudności w komunikacji
  • praca nad poczuciem własnej wartości, niska samoocena, samopoznanie
  • odkrywanie własnych możliwości
  • depresja i kryzysy samobójcze
  • wypalenie zawodowe nauczycieli i zawodów pomocowych
  • wsparcie w kryzysach egzystencjalnych i rozwoju duchowego

Najbliższe w terapii jest jej podejście poznawczo-behawioralne oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Preferowane formy pracy to terapia indywidualna. Zajmuje się terapią osób dorosłych, młodzieży i dzieci od 12 roku życia.

Pracuje jako psycholog w Diecezjalnym Ośrodku Adopcyjno-Opiekuńczym w Toruniu oraz  w Poradni Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydgiera na Bielanach „Centrum Zdrowia Psychicznego – Wschód”.  Prowadzi również prywatny gabinet psychologiczny „Otwarcie”. Wcześniej pracowała w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum dla dorosłych w Toruniu jako nauczyciel, socjoterapeuta, trener komunikacji opartej na empatii.

Ukończyła studia wyższe na:

  • Papieski Fakultet Teologiczny we Wrocławiu,
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Filologia Polska,
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu o specjalności: Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza z profilaktyką społeczną,
  • Szkoła Główna Menadżerska Collegium Humanum w Warszawie na kierunku: Psychologia.

Ukończyła również studia podyplomowe, między innymi:

  • Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie, Kierunek: Wydział Nauk Społecznych i Sztuki, Specjalność: Socjoterapia
  • Collegium Civitas w Warszawie, Kierunek: Porozumienie bez Przemocy wg Marshalla B. Rosenberga
  • Szkoła Główna Menadżerska Collegium Humanum w Warszawie, specjalność: Psychotraumatologia, Tytuł: Psychotraumatolog Master of science

Uzyskała tytuł/ certyfikat:

  • Certyfikat uczestnictwa i ukończenia szkolenia VIII edycji Rocznego Studium Mediacji prowadzonego metodą Porozumienia bez Przemocy. Tytuł: Mediator w nurcie Porozumienia bez Przemocy
  • Certyfikat ukończenia szkolenia na Mediatora, Tytuł: Mediator
  • Kurs Doskonalenia Umiejętności Trenerskich i Komunikacji opartej na Empatii, Poziom: II etap kształcenia trenerów Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na Empatii z rekomendacjami Polskiego
  • Towarzystwa Psychologicznego, Organizator: Szkoła Trenerów Komunikacji opartej na Empatii Lucyna Wieczorek w Warszawie, tytuł Trener  Komunikacji Opartej na Empatii
  • Certyfikat ukończenia szkolenia Interpretacja wyników kwestionariusza CUIDA i Testu Kompetencji Rodzicielskich TKR

Ukończyła szkolenia z zakresu:

  • Integralnego Studium Rozwoju Osobistego dla Trenera i Lidera
  • Poziom: I etap Szkoły Trenerów Komunikacji opartej na  Empatii, Organizator: Szkoła
  • Trenerów Komunikacji opartej na Empatii Lucyna Wieczorek w Warszawie
  • Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – kurs podstawowy oraz szkolenie zaawansowane w Centrum Rozwiązań, Toruń

Obecnie uczestniczy:

  • w drugim roku szkolenia z zakresu psychoterapii w Szkole Psychoterapii Crescentia w nurcie poznawczo-behawioralnym w Toruniu, akredyatcja Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej
  • w rocznym szkoleniu Terapii Schematów, Crescentia, prowadząca Olga Olszewska
  • w studiach podyplomowych z Suicydologii oraz Psychologii klinicznej w Szkoła Główna Menadżerska Collegium Humanum w Warszawie
  • w studiach podyplomowych z Suicydologii z ramienia Polskiego Towarzystwa Suicydologicznego

Odbyła staże:

  • Praktyka psychologiczna 720 godz. w

Ośrodku Krótkoterminowej Terapii Uzależnień w Toruniu, 80 godz.
Praktyka kliniczna w Szpitalu Psychiatrycznym w Toruniu, 360 godz.
Liceum Ogólnokształcące nr 5 – testy psychologiczne, 120 godz.
Poradnia Pedagogiczno – Psychologiczna w Toruniu, 40 godz.
Diecezjalny Ośrodek Adopcyjno – Opiekuńczy w Toruniu, 120 godz.

  • Praktyka pedagogiczna 160 godz.

Praktyka w I LO w Toruniu i SP nr 24 w Toruniu
Krótki opis stanowiska: obserwacje i prowadzenie zajęć, współpraca z pedagogiem szkolnym

Praktykowanie Porozumienia bez Przemocy podczas szkoleń, warsztatów – 350 godz.
Krótki opis stanowiska: udział w szkoleniach z certyfikowanymi trenerami NVC

Lider i organizator Klubu Empatycznego Nauczyciela w SP nr 24 w Toruniu
Krótki opis stanowiska: praca społeczna, rozwijanie umiejętności trenerskich z kompetencji miękkich i komunikacji

Lider i współorganizator grupy wsparcia Anonimowe z Depresją dla kobiet w Toruniu
Krótki opis stanowiska: praca na rzecz Fundacji Przystań M z Warszawy, realizacja Programu 12 Kroków według publikacji Wreszcie żyć R. Jaworskiego.

 

Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej, Polskiego Stowarzyszenie Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Polskiego Towarzystwa Suicydologicznego

Swoją pracę poddaje według potrzeb superwizji: Poza Schematami: Iwona Dąbrowska; Grażyna Bończewska Psychoterapeuta w nurcie poznawczo-behawioralnym, Ewa Majchrowska TSR

Inne:

  • w kwietniu 2023 roku ukazała się jej powieść autobiograficzna nakładem Wydawnictwa Księgarnia Świętego Jacka w Katowicach
  • jest autorką rozmaitych publikacji z zakresu teologii, duchowości, teatru, metodyki języka polskiego, psychologii
  • http://Otwarcie.ec jest jej autorską stroną.