
Obszary specjalizacji:
- poradnictwo i konsultacje psychologiczne dla dzieci i rodziców;
- trudności emocjonalne i interpersonalne;
- problemy wychowawcze;
- zaburzenia zachowania;
- wsparcie w budowaniu poczucia własnej wartości, znajdowaniu mocnych stron i zasobów.
Absolwentka psychologii (specjalność kliniczna) na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych – Przygotowanie Pedagogiczne do wykonywania Zawodu Nauczyciela Psychologa. Ukończyła roczne szkolenie terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami terapii schematów, organizowanego przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie oraz szkolenie z Metody Kids’Skills – Dam Radę!, organizowanym przez Laboratorium Edukacji i Terapii SR. Swoje kompetencje stale rozwija poprzez udział w kursach i szkoleniach z zakresu diagnozy, terapii i wsparcia dzieci oraz ich rodziców.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach, gdzie prowadzi zajęcia indywidualne dla dzieci ze szczególnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz grupowe, rozwijające kompetencje społeczno – emocjonalne, a także wspierając i wspomagając nauczycieli. Odbyła również praktyki zawodowe w Szpitalu Psychiatrycznym WSZZ im. L. Rydygiera w Toruniu, na oddziale Dziennym Rehabilitacyjnym dla dzieci i młodzieży oraz Oddziale Klinicznym psychiatrii dzieci i młodzieży, a także w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Aleksandrowie Kujawskim.
W terapii z dziećmi inspiruje ją podejście integracyjne, czerpie z podejścia poznawczo-behawioralnego oraz terapii zabawą. Pracuje zgodnie ze standardami etyki zawodowej, dostosowując swoje działania do indywidualnych potrzeb dzieci i ich rodzin. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji oraz interwizji zespołowej.



