Psycholożka i certyfikowana trenerka TUS. Ukończyła 5-letnie studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu o specjalności neuropsychologia.
Pracuje z młodzieżą, prowadzi konsultacje indywidualne oraz grupy wsparcia, a także Treningi Umiejętności Społecznych (TUS).
Zakres jej pracy z nastolatkami obejmuje m.in. wsparcie w radzeniu sobie z niskim poczuciem własnej wartości, treningi radzenia sobie z trudnymi emocjami i myślami, rozwijanie umiejętności asertywności oraz radzenie sobie ze stresem. Wspiera młodych ludzi w ich procesie rozwoju osobistego oraz społecznego.
Ukończone szkolenia:
- „Konceptualizacja przypadku i pomoc psychologiczna w pracy z dorosłymi – kurs dla początkujących psychologów”
- „Niezgodność płciowa, transpłciowość i niebinarność – co trzeba wiedzieć w 2023 roku?”
- „Trudna droga do wewnętrznego dziecka – tryby radzenia sobie i obrony w terapii”
- „Praktyczne metody pracy z traumą relacyjną (traumą typu II) u dzieci i nastolatków”
- „Prawo dla psychologów i psychoterapeutów w pigułce – jak stosować w praktyce przepisy prawa?”
- „Samouszkodzenia u dzieci i młodzieży – jak pracować jako psycholog lub psychoterapeuta?”
- „Interwencja kryzysowa – jak pracować z osobą, która dotknęła nagła tragedia?”
- „Jak pracować z ciałem w psychoterapii traumy? Szkolenie dla psychologów i psychoterapeutów”
- „Ocena symptomów depresji u dzieci i młodzieży za pomocą kwestionariuszy CDI 2”
- „Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3”
- „Jak okiełznać grupę? Sprawdzone sposoby na TUS”
- „Jak pracować z nastolatkami metodą TUS? Wskazówki, porady, pomoce”
- „Sposoby na 5 najczęstszych problemów w pracy z dziećmi”
- „Przemoc rówieśnicza w szkole. Jak unikać eskalacji konfliktów i wspierać uczniów?”
- „Praca terapeutyczna z dzieckiem, które doświadczyło traumy związanej z ciałem”
- „Jak budować poczucie stabilności u dziecka, które doświadczyło w swoim życiu niemal tylko niestabilności?”
Uzyskała certyfikaty:
- „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) I i II stopnia”
- „Nastolatki LGBT+ w spektrum autyzmu”
- „Jak być terapeutą/terapeutką LGBT+ friendly?”
Najbliższe w terapii jest jej podejście systemowe, poznawczo-behawioralne oraz terapii schematów.
Odbyła praktyki w trakcie studiów w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze oraz w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Toruniu.
Współpracuje z prywatnym gabinetem terapeutycznym Psychologia Relacji z Rodziną prowadzonym przez mgr Annę Proch-Lendzion.
Prowadziła warsztaty z psychologiem dla fundacji Pro Europa pt. „HejTy – reaguj!” – profilaktyka radzenia sobie z „hejtem” wśród młodzieży.