
Obszary pracy:
– psychoterapia dzieci
– psychoterapia młodzieży
– psychoterapia grupowa dzieci
– psychoterapia rodzin
Jednolite studia magisterskie z psychologii ukończyła na SWPS w Katowicach (specjalność psychologia kliniczna dzieci i młodzieży). Absolwentka studiów podyplomowych z Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej oraz Wczesnego Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka. Diagnosta z uprawnieniami do wykonywania badań między innymi testami: Stanford-Binet 5, ADOS 2, IDS-P, IDS-2. Terapeuta TUS.
Obecnie na czwartym roku czteroletniego szkolenia z Psychoterapii Dzieci i Młodzieży organizowanym przez Laboratorium Psychoedukacji przy współpracy ośrodka ReGeneRacja w Warszawie. Kształci się w ramach ścieżki terapii indywidualnej dzieci i młodzieży (4 rok studiów) oraz terapii grupowej dzieci. Program szkolenia spełnia warunki niezbędne do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Równolegle kształci się w ramach Kursu Terapii Rodzin z Małym Dzieckiem (2 rok dwuletniego szkolenia) organizowanego przez Fundację Kontekst w Krakowie. Szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.
Pracuje w nurcie psychodynamicznym zawsze zwracając uwagę na kontekst środowiskowy, w tym rodzinny pacjenta (nurt systemowy).
Praktyki odbyła w Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku na Oddziale Psychiatrycznym Sądowym dla Nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu, staż terapeutyczny z terapii grupowej dzieci i młodzieży w Ośrodku ReGeneRacja w Warszawie, staż kliniczny w Szpitalu Klinicznym im. Józefa Bablińskiego w Krakowie na oddziale całodobowym młodzieżowym (III referencyjności)
Doświadczenie zdobywała jako psycholog w Szkole Podstawowej nr 6 w Toruniu oraz w Przedszkolu Niepublicznym Koci Łapci w Toruniu. Od dwunastu lat pracuje z dziećmi o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych oraz z dziećmi nieneurotypowymi.