Najbliższe w terapii jest dla niej podejście psychodynamiczne. Swoją pracę opiera na budowaniu relacji z pacjentem oraz indywidualnym podejściu. Jako niezbędny element skutecznej terapii traktuje nawiązanie współpracy z rodzicami, opierającej się na wspólnym zaufaniu.
Jest absolwentką jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Kaziemierza Wielkiego oraz podyplomowego Przygotowanie Pedagogicznego.
Ukończyła szkolenie z Zakresu Podstaw Psychoterapii Psychoanalitycznej Dzieci i Młodzieży w Ośrodku Edukacji Psychoanalitycznej w Warszawie. Ponadto ukończyła roczny kurs “Wstęp do Psychoterapii Psychoanalitycznej” w Psychoanalitycznej Szkole Psychoterapii w Trójmieście. Uczestniczyła w rocznym seminarium “Praca z Adolescentami i Młodymi Dorosłymi w Ujęciu Psychoanalitycznym”, organizowanym przez Instytut Studiów Psychoanalitycznych im. Hanny Segal.
Współpracuje z Pracownią Wspierania Rozwoju AiM, gdzie prowadzi konsultacje i terapię dla dzieci oraz konsultacje dla rodziców. Prowadzi również prywatny gabinet w Toruniu.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidulnej oraz grupowej.