
Najbliższe w terapii jest dla niej podejście psychoanalityczne. Swoją pracę opiera na budowaniu relacji z pacjentem oraz indywidualnym podejściu.
Jako niezbędny element skutecznej terapii traktuje nawiązanie współpracy z rodzicami, opierającej się na wspólnym zaufaniu.
Jest absolwentką jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego oraz podyplomowego Przygotowanie Pedagogicznego.
- ukończyła szkolenie z Zakresu Podstaw Psychoterapii Psychoanalitycznej Dzieci i Młodzieży w Ośrodku Edukacji Psychoanalitycznej w Warszawie,
- ukończyła roczny kurs “Wstęp do Psychoterapii Psychoanalitycznej” w Psychoanalitycznej Szkole Psychoterapii w Trójmieście,
- uczestniczyła w rocznym seminarium “Praca z Adolescentami i Młodymi Dorosłymi w Ujęciu Psychoanalitycznym”, organizowanym przez Instytut Studiów Psychoanalitycznych im. Hanny Segal,
Prowadzi również prywatny gabinet w Toruniu.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidulnej oraz grupowej.