Ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika resocjalizacyjna o specjalności terapia społeczna. Uczyła się także na studiach podyplomowych z zakresu mediacji rodzinnych oraz Uważności i zarządzania stresem. Ukończyła również szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia. W lutym 2024 uzyskała certyfikat prowadzenia terapii środowiskowej dla dzieci i młodzieży wydany przez Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako wychowawczyni w świetlicy środowiskowej, konsultantka punktu dla uzależnionych, terapeutka zajęciowa, prowadziła zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży na podstawie autorskiego programu socjoterapeutycznego, zajęcia arteterapeutyczne, wspierające kompetencje emocjonalno-społeczne oraz zajęcia relaksacyjne dla dzieci. Tworzyła treści edukacyjne dla rodziców przedszkolaków, prowadziła również szereg autorskich warsztatów mających na celu wspieranie kompetencji rodzicielskich. Brała udział w wielu projektach terapeutycznych, współpracując z fundacjami i organizacjami pozarządowymi.
Nieustannie podnosi swoje klasyfikacje biorąc udział w licznych konferencjach, szkoleniach i kursach.
W pracy z rodziną wykorzystuje swoje kompetencje mediacyjne, czerpie z mądrości ACT, bliskie jest jej podejście Porozumienia Bez Przemocy, zarządzanie stresem. Jest zafascynowana możliwościami wykorzystania sztuki w działaniach terapeutycznych, zwłaszcza technik dramowych i choreoterapii.
W wolnych chwilach uwielbia haftować i szydełkować, czytać i rysować komiksy. Interesuje się improwizacją teatralną oraz sztuką współczesną. Kocha taniec. Posiada niebieski pas TaeKwon Do ITF.